Original von SanftesEngerl
ahhhhh da martin ........................
genau da martin unsterblich gell;o)))) unkraut vageht halt net und wie gehts da madame desiree so??? wiedaschaun
02.02.2008 10:00
xxx
Gast
jojo des stimmt unkraut vergeht anscheinend wirklich nicht =) wie gehts da du alter sack? hahaahahahhahahaaaaaa lang lang lang ists her *GGG* gott sei dank.......
Herkunft: Kärnten
Zitat:
Original von Sahne
Heile...
master du darfst ned sagen, dass in meiner nähe wohnst pffff !! lol i will nit, dass das bekannt wird...
Sodala kinda i hoff es geht euch ganz guat ...
Aja Scav, wir haben niemals gestritten lol *G*
(I werd nie vergessen, wo i beim Wiener CT mei Namensschilder zughebt hab, dass ja ned erkennst, dass i es bin haha)
I vermiss a paar Chatter scho *G*
Also ich hab immer mein Spass mit euch gehabt Des hässt echt ned tuan miassn mitn schildl .. wenn i da so an meine Duelle mit der Elli (almlisl) denk .. und heut is sie die einzige (neben dem Ingo natürlich) mit der ich noch Kontakt hab Ich beiss ja nicht.
02.02.2008 19:00
xxx
Gast
bestens gehts ma;o))) jo gsd jo dua nit vü aussa oarbeitn und mi einrauchn und danach mein spass habn;o)))) jo a tiroler bin i halt wordn nana passt ollas ba mia und ba dia? hetzn bisch jo a scho über 18 oda?*lach* Nabend...
also bitte ich hab heut geburtstag und bin heute 20 jahre alt :-) i werd halt a älter und gscheiter .. wir waren in linz gas geben.. tjo am ländle is afach besser zum feiern als im vergamelten wien
06.02.2008 19:00
xxx
Gast
tja wien isch und woa scho imma a drecksloch;o) owa i woa eh gestern a in vienna beim fussball schauen naja macht ja nix und linz isch bitte nit am land gell;o)))) mei landeshauptstadt a wenn i nimma scho ewig nimma in oö leb;o))) 20 johr schu? bammm naja mim alter hasch es ja früher a nit so ernst gnummen oiso;o)))owa egal in alten wunden reibt ma nit herum;o)))) oiso nette grüsse nach vienna und follsch mol mein michL(scrmaniac) siehsch oda so grüsse wiedaschaun
Herkunft: Wien
Jö, der Fritz!
Zitat:
Ich kann mich noch an meine lustigen Cafe Streits mit Sahne und DieRebellin aka. Almlisl erinnern ... war doch wirklich köstlich .. und die Elli rülps ich auch heute noch im ICQ an .. und das wo ich doch ihr Feindbild nummer 1 im Chat war ... so ändern sich die Zeiten *g*
Hachja, das waren Zeiten. *g*
Und nu haben Ingo, Scav und Elli sich voll liep - 3 er Beziehung!
PS: Die liebe Elli ist Kindergartenpädagogin geworden.
(gleich bei den Kleinen ansetzen und sie verderben)
__________________ ...drum tanz mit der Einsamkeit...Kind aus der Dunkelheit...
Dieser Beitrag wurde schon 1 mal editiert, zum letzten mal von DieRebellin am 29.03.2008 20:46.